دانلود آهنگ ازم بریدی من که برات میمردم

 مهدی احمدوند آهنگ ازم بریدی

 

سخته چقدر تنها بشی کسی به دادت نرسه

عکسشو آغوش بگیری اشک تو چشات حلقه بشه

کاش که میشد یه بار دیگه تو بغلت گریه کنم

پاتوبلندکن نفسم چشممو فرش پات کنم

ازم بریدی مگه ازم چی دیدی؟

بغض صدامو چراتو نشنیدی؟

دارم میخونم با یه دل شکسته

ببین دل من هنوز به پات نشسته

ازم بریدی من که برات میمردم

کدوم گناهوکردم که پاشو خوردم

چشماموهرشب به یاد کی ببندم؟

برام چی مونده به دل خوشیش بخندم؟

برام نمونده اشکی برات بریزم

نمونده عمری که من به پات بریزم

سخته چقدرتنهابشی کسی به دادت نرسه

دانلود این آهنگ

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

مرسی عزیزززززززززززز با حال

rahele سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

آهنگ بسیار زیباودلنشین است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد